Advertisement

Wednesday, August 4, 2010

Aku yang ingin menukar company lain

Untuk makluman semua, aku dah terima satu offer company lain. Tapi aku still tak send surat resign pada bos aku lagi. Sebab- sebabnyer adalah (klas jer nak ade reason sebab tak antar surat resign agi):-

1. Sebab kawan aku baru antar surat resign 24 jam...dalam beberape hari sebelum tuh ade
lagi sorang kawan aku hantar surat resign - macam nak redakan keadaan dulu la.
2. Kalo aku hantar sekarang aku siankan bos aku tuh kena buat meeting management agi.
3. Aku saje nak target minggu depan baru bagi
4. Lagipun anti sabtu ade family day - anti kena jumpa-jumpa bos, malu la I jumpa2x bos
neh sedangkan baru hantar surat resign.


Actually aku menjadi takut nak tukar keje tempat lain. Bayangkan kita selesa satu tempat, tetiba nak pindah tempat lain. Scope keje aku pun dah lain. Banyak benda nak aku fikirkan baik buruknyer. All the best for me la

1 comment:

  1. owh... ini alkisahnya ya... huhu... gud luck ya d tempat baru nnti...

    ReplyDelete